venres, 22 de marzo de 2013

80 Vinilos/h (prog. 50) - Enciclopedia Musical Estatal 80s - Vol.9

Como Huele. Tecno-punk dende Bilbo.

Edición nº 50 de 80 Vinilos/h.

- Volume nº 9 da Enciclopedia Musical Estatal dos 80s.
de CLAVEL Y JAZMÍN á COMO HUELE

Contido:

  • CLAVEL Y JAZMIN - Mechitas (Lp. Reina por un Día. Epic, 1980).
  • CLUB NAVAL - Aún (Single Aún. Hispavox, 1984).
  • CLUB NAVAL - Piensas (Single Aún. Hispavox, 1984).
  • CÓDIGO NEURÓTICO - Totus Tous (Ep. Totus Tous. Domestic, 1983).
  • CÓDIGO NEURÓTICO - Quema tanques (Ep. Totus Tous. Domestic, 1983).
  • CÓDIGO NEURÓTICO - Las Malvinas son pingüinas (Ep. Totus Tous. Domestic, 1983).
  • CÓDIGO NEURÓTICO - Cotolengo (Ep. Totus Tous. Domestic, 1983).
  • COMITÉ CISNE - Dulces horas (Maxi. Dulces Horas. EMI, 1985).
  • COMITÉ CISNE - La retirada (Maxi. Dulces Horas. EMI, 1985).
  • COMITÉ CISNE (sen Carlos Goñi) - Nunca (Lp. Instinto. Ariola, 1990).
  • COMO HUELE - Al fin almorzar (Lp. Romances y Aventuras. Ganga Records, 1984).
  • COMO HUELE - Me quieren hacer comer (Lp. Romances y Aventuras. Ganga Records, 1984).
Selección musical e comentarios: Pequeno Monstro.
Emisión: Rádio Filispim, 93.9 FM, libre de Ferrol (GZ).



2 comentarios:

  1. A anos vista, Clavel y Jazmí, grupo que nunca me gustou, agora o vexo como simpático.
    Club Naval foi un grupiño de esos que grazas a TVE teñen o seu minuto de fama.
    Codigo Neurótico non me disgutan. Un son moi Punk da época.
    Comité Cisne tiveron mois bos temas, na etapa cando estaba Goñi.
    Persoaxe que con Revolver nunca díxome nada en absoluto.
    Comité Cisne foi a miña tonta esperanza de que o son Glamour aparecera de novo.
    Cousas de fans. Evidentemente nunca ocurriu.
    Pero eu o desexaba.
    Descoñecidos e interesantes para mín son Como Huele.
    Non os escoitara nunca o non me disgustan.
    Outro programa-acerto mais.
    Apertas.
    Saudos sintéticos.

    ResponderEliminar
  2. Este percorrido alfabético fai que rescate grupos tipo COMO HUELE, que hoxe nunca lembraría polo nome se non for por algunha das cancións coma "Me quieren hacer comer", que si está gravada na miña memoria daquelas escoitas nocturnas do Diario Pop de Radio 3 da época, desas que tb ficaban gravadas en cinta casete... grazas polos comentairos Chorby.

    saúdos

    ResponderEliminar

Obrigado polo teu comentario!.
¡Gracias por tu comentario!
Thanks for comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...